Pages

Our Redang Trip Slideshow: Koo’s trip from Melaka, Melaka State, Malaysia to 2 cities Terengganu and Redang Island, Terengganu (near Kuala Terengganu) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

Tuesday, February 1, 2011

漫长的等待

信息发了出去~
说了声晚安....
坐在电脑前面..
我真的要睡了吗?都还没冲个凉呢!
好笑的是都已经叫你不回我了~我还能怎样?
在面子书流了几个留言...
关了电脑...
又再开了电脑...
我也坐在那~
发呆着~~~
hmm~
心仿佛好已经跳得过于快~好心酸~
心酸并不是因为我受了委屈....
而是我自己也不知道...心溜溜的~
有想哭出来的感觉~
我看着自己的手机...
仰首望着天花板....脑袋空着~
窗外的鞭炮声弥漫着....
新年的脚步声......
此时此刻
我感觉不到
我把眼睛闭了起来...
深一口呼吸...告诉自己...
加油!
......................................
我开始尝到了咸味...
呼~
你到家了吗?
我还没睡..真的还没睡~
你...............
我觉的好空虚~
我想你了~
你想我了吗?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...